onsdag 24. april 2013

LO; Promise me just one thing...

Jeg har lenge hatt lyst til å lage en LO med dette fine bildet, men jeg måtte "vente" på de rette papirene og detaljene. 
I've been wanting to make a LO with this picture for a while, but I had to "wait" for the right papers and embellishments.

Det er ett bilde av meg og min kusine Lindsey, som er en helt nydelig person. Hun er tankefull, melankolsk, fargerik, verbal, morsom, alvorlig og eventyrlysten og hun har ett av de vakreste smil jeg vet om, men som ikke altfor ofte blir fanget opp på film, så dette blinkskuddet er jeg veldig glad i. ;) 
This is a picture of me and my cousin Lindsey who is such a gorgeous  person. She is thoughtful, melancholic, colorful, verbal, funny, serious and adventurous, and she has one of the most beautiful smiles that I know - it's just not all that often caught on film, so I really love this picture. :)








Jeg har virkelig kost meg her med masse lasercut chipboard, puncher, Prima blomster og Tim Holtz metall. 
I've really gone overboard with lots of laser cut chipboard, Prima flowers and Tim Holtz metal.




Jeg tok ett bilde av skrivebordet mitt midtveis i prosessen, og lurer noen ganger på hvordan det kommer herfra til det ferdige resultatet, men det funker hver gang! :)
I took a picture of my desk somewhere in the middle of the creative process, and I sometimes wonder how I go from this to the finished result, but it seems to work every time! :)


I'm entering this LO in the following challenge:
Papirdokkene - Alt er lov

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


1 kommentar:

  1. Nydelig LO i herlige farger! Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia